07 september, 2011

Suhkur

Meie fotohuviliste nurga selle nädalane pildistamise teema oli Suhkur:) Siin minu kaks varianti mis ära saatsin. 
Suhkru pildistamise telgitagustest niipalju, et pildid on tehtud rõdu äärel- peegeldiks kasutasin Anno habemeajamis peeglit ja pean ütlema et tegelikult oli mu suunavalik ikka väga piiratud ( seetõttu ei ole ka lumememme 3 palli näha mille ma nii hoolsalt meisterdasin ja Anno sõnul näeb see välja rohkem nagu smurff :P)
Lihtsalt enamus nurki kuhu ma pildistada sain olid taustaks süsimustad puud või naabrite 5x korterelamu :) Seega ma võiks öelda et antud tingimuste kohta jäin ise üsna rahule:)


Õppetunni sain ka- kui ikka tahad head pilti teha ja sellist mis sul meeles mõlgub, siis ära vali endale pldistamiseks nii piiratud ala nagu seda on suure kortermaja rõdu äär :)



Uudiseid on veel niipalju, et paar päeva tagasi sain Annolt oma esimese stuudiokoolituse ja juba ülehomme lähen ise ühe modelliga fotostuudiosse katsetama. Loodetavasti suudan teha nii ilusad pildid nagu nad mul hetkel vaimusilmas kajastuvad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar