19 august, 2011

Ebaõnnestumine

Mul on südamest hea meel, et mul hetkel puudub veel päris tõsine vastutus modellide ees. See tähendab, et ma olen kõiki hoiatanud, kui pilti ei tule siis ei tule- ma alles õpin.

Sel korral igal juhul kulus see hoiatus marjaks ära. Olin unustanud fotokas peale apsoluutselt sobimatu programmi õhtuseks pildistamiseks- ja algaja fotograafina ma muidugi ei tulnud selle pealegi, et fotokal kõik korralikult üle kontrollida.

Ühesõnaga õppetund saadud ja ma luban käsi südamel, et SEDA viga ma enam kunagi ei tee. Ilmselt küll jõuan teha veel kümneid teisi vigu ;)

Igal juhul mõned pildid- mis oleks ilma minu puterdamiseta kordi paremad panen siiski üles. See ju ongi mu harjutusblogi hetkel;)

Armas K tuleb ilmselt juba sel nädalavahetusel uuele katsele, kui vähegi ilm lubab- ehk saan varsti millegi ilusaga eputada:)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar