03 august, 2011

Armastus

Ühes  foorumis kus ma lugemas-kirjutamas käin, on igal nädalal teemapildistamine. Olen siiani huviga pilte vaadanud ja vahest ka arvamusta avaldanud. See nädal on aga minu jaoks eriline. Sellel nädalal otsustasin esimest korda osa võtta, noh teate küll- minust ju saab fotograaf kunagi :)

Selle nädala teemaks oli "Armastus", kuna teema on ju ilus ja loojangut ma ka kunagi pildistanud ei olnud,  siis mõeldud tehtud, läksingi taaskord kodust kaasa võetud modellidega mereranda teemapilti tegema.

ja ma muudikui harjutan ja harjutan ja hartjutan :)

armastus-päikeseloojang

Kui teemapildid tehtud, siis loomulikult täiesti tavalise emana pidin ma mõned klõpsud tegema ka kodualbumisse. Ei saa mainimata jätta, et ajal mil mu 4a poeg rõõmsalt vees ujus, olin mina kaldal pusa seljas, varbaotsad jahedad.

Add caption




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar