31 juuli, 2011

Õpipoisist meistriks

Tere, mina olen Sigrid ja ma otsustasin hakata fotograafiks:)

 Ma tean et see kõlab naljakalt, et kuidas nii moodi lihtsalt otsustasin? Tegelikult fotomaailmas olen ma juba üsna jupp aega tegutsenud, siiski kaamera ostustasin nö tõsisemalt kätte võtta alles nädalapäevad tagasi. Siiani olen lihvinud järjest oma Photoshopi oskusi, nüüd on siis aeg õppida ka pildistama. Võtan asja üsna rahulikult ja ilmselt nö päris klientideni ei jõua ma veel jupp aega. Küll aga on mul plaan kaamera ette meelitada kõik oma sõbrannad ja kui ma juba kiiremaid liigutusi kaameraga teha suudan siis ka sõbrannade lapsed. Esimesed katsetused tegin nagu ilmselt enamus fotograafihakatisi just oma perest.










3 kommentaari:

  1. Hästi vahva kokkusattumus, ma olen küll toitu pildistanud juba oma paar aastat, aga nüüd soetasin endale üleeile uue kaamera Canon EOS60D ja kavatsen ka pildistamise selgeks õppida. Jaga siis detaile ka, et mul algajal äkki ka ühtteist kõrva taha panna. Senini olen palju ikka automaatrežiimi kasutanud...
    Jaanika

    VastaKustuta
  2. Minu lemmik on hetkel ikkagi AV programm:) las mõõdab aga ise valgust ma krutin plussi miinust ja teen nii lahtisega kui saan:)

    plaanis on muidugi ka mitu kursust veel läbi käia, mis teoreetiliste teadmistega mu praktiseerimisponnistusi toetaksid:)

    VastaKustuta
  3. Jälgin Su ponnistusi igatahes huviga :)

    VastaKustuta